Gouden Loeki-nominatie Toyota!

gouden-loekie Toyota reclame

Via blog.toyota.nl > Een Toyota-rijder krijg je niet zomaar uit zijn auto. Dat is de insteek van de reclame-campagne die op dit moment op de buis te zien is. Een stokoude Toyota Starlet speelt de hoofdrol. Zijn eigenaar ziet door de jaren heen geen enkele reden om afstand van zijn auto te doen. Ook niet als hij door iedereen vierkant wordt uitgelachen. Maar een spectaculaire aanbieding van Toyota bezorgt zijn vrouw de schrik van haar leven. Dat deze nieuwe commercial aanspreekt, blijkt uit de nominatie voor een Gouden Loeki.

De Gouden Loeki is een echte publieksprijs. De Ster-redactie (Stichting Ether Reclame) ontvangt iedere maand een overzicht van alle commercials die voor het eerst zijn uitgezonden; op publieke én commerciële omroepen. Maandelijks peilt Intomart GfK in opdracht van de Ster de mening van een grote groep Nederlanders over commercials. Hieruit komt een top-10 naar voren, waarop het publiek kan stemmen. De drie populairste spots dingen eind van het jaar mee naar de titel Ster Gouden Loeki. In de top-10 van de deze maand staat dus ook de Toyota-commercial. Vind je de commercial leuk? Breng dan nu je stem uit. En dat kan tot 1 augustus aanstaande.

Bron: blog.toyota.nl